Castlevania
Dawn of Sorrow

Ilo¶æ przeciwników:
W tym bossów:
116 (+1)
15 (+1)

01 Zombie
HP: 3
EXP: 1
02 Bat
HP: 1
EXP: 1
03 Ghost
HP: 1
EXP: 1
04 Skeleton
HP: 4
EXP: 4
05 Ouija Table
HP: 8
EXP: 4
06 Peeping Eye
HP: 15
EXP: 8
07 Axe Armor
HP: 18
EXP: 10
08 Skull Archer
HP: 16
EXP: 10
09 Warg
HP: 21
EXP: 12
10 Spin Devil
HP: 16
EXP: 15

11 Armor Knight
HP: 15
EXP: 15
12 Student Witch
HP: 40
EXP: 18
13 Slaughterer
HP: 48
EXP: 40
14 Bomber Armor
HP: 45
EXP: 42
15 Golem
HP: 120
EXP: 50
16 Slime
HP: 20
EXP: 35
17 Une
HP: 12
EXP: 12
18 Skeleton Ape
HP: 30
EXP: 48
19 Manticore
HP: 70
EXP: 90
20 Mollusca
HP: 55
EXP: 80

21 Rycuda
HP: 32
EXP: 56
22 Mandragora
HP: 48
EXP: 50
23 Yorick
HP: 32 (sama czaszka - 32)
EXP: 52 (sama czaszka - 0)
24 Skeleton Farmer
HP: 94
EXP: 60
25 The Creature
HP: 150
EXP: 130
26 Catoblepas
HP: 70
EXP: 85
27 Ghoul
HP: 20
EXP: 10
28 Corpseweed
HP: 43
EXP: 55
29 Yeti
HP: 200
EXP: 200
30 Tombstone
HP: 30
EXP: 48

31 Ghost Dancer
HP: 18
EXP: 53
32 Flying Humanoid
HP: nieznana (jeden atak dusz± Mandragory)
EXP: 1
33 Mini Devil
HP: 20
EXP: 66
34 Quetzalcoatl
HP: 62
EXP: 120
35 Treant
HP: 128
EXP: 150
36 Amalaric Sniper
HP: 99
EXP: 84
37 Valkyrie
HP: 76
EXP: 90
38 Great Armor
HP: 115
EXP: 180
39 Killer Doll
HP: 90
EXP: 70
40 Waiter Skeleton
HP: 60
EXP: 60

41 Persephone
HP: 140
EXP: 82
42 Witch
HP: 78
EXP: 86
43 Buer
HP: 84
EXP: 85
44 Lilith
HP: 78
EXP: 98
45 Killer Clown
HP: 160
EXP: 160
46 Skelerang
HP: 32
EXP: 50
47 Fleaman
HP: 15
EXP: 25
48 Devil
HP: 113
EXP: 178
49 Guillotiner
HP: 80
EXP: 134
50 Draghignazzo
HP: 48
EXP: 113

51 Needles
HP: 30
EXP: 10
52 Hell Boar
HP: 149
EXP: 146
53 Bone Pillar
HP: 50
EXP: 10
54 White Dragon
HP: 90
EXP: 150
55 Wakwak Tree
HP: 600 (ka¿da z trzech ga³êzi po 200)
EXP: 190
56 Imp
HP: 30
EXP: 66
57 Harpy
HP: 80
EXP: 120
58 Barbariccia
HP: 39
EXP: 89
59 Malachi
HP: 333
EXP: 356
60 Cave Troll
HP: 98
EXP: 156

61 Larva
HP: 49
EXP: 76
62 Heart Eater
HP: 87
EXP: 102
63 Merman
HP: 45
EXP: 60
64 Fish Head
HP: 70
EXP: 15
65 Medusa Head
HP: 1
EXP: 12
66 Ukoback
HP: 60
EXP: 98
67 Killer Fish
HP: 99
EXP: 156
68 Mimic
HP: 108
EXP: 120
69 Dead Pirate
HP: 126
EXP: 180
70 Frozen Shade
HP: 150
EXP: 190

71 Homunculus
HP: 104
EXP: 177
72 Disc Armor
HP: 100
EXP: 160
73 Decarabia
HP: 120
EXP: 140
74 Dead Mate
HP: 212
EXP: 210
75 Bugbear
HP: 122
EXP: 180
76 Procel
HP: 81
EXP: 136
77 Bone Ark
HP: 160 (ka¿dy z dwóch szkieletów - 40, razem - 240)
EXP: 80 (ka¿dy z dwóch szkieletów - 80, razem - 240)
78 Gorgon
HP: 230
EXP: 280
79 Alura Une
HP: 600
EXP: 540
80 Great Axe Armor
HP: 250
EXP: 300

81 Mothman
HP: 199
EXP: 355
82 Mushussu
HP: 460
EXP: 399
83 Dead Crusader
HP: 99
EXP: 195
84 Dead Warrior
HP: 120
EXP: 188
85 Erinys
HP: 200
EXP: 300
86 Succubus
HP: 182
EXP: 242
87 Ripper
HP: 50
EXP: 80
88 Black Panther
HP: 40
EXP: 200
89 Mud Demon
HP: 100
EXP: 198
90 Giant Slug
HP: 300
EXP: 330

91 Werewolf
HP: 260
EXP: 262
92 Flame Demon
HP: 333
EXP: 444
93 Tanjelly
HP: 155
EXP: 255
94 Arc Demon
HP: 666
EXP: 666
95 Gaibon
HP: 322 (druga "faza" przy HP - 216)
EXP: 422
96 Slogra
HP: 334
EXP: 422
97 Stolas
HP: 800
EXP: 800
98 Final Guard
HP: 400
EXP: 1500
99 Malacoda
HP: 166
EXP: 333
100 Alastor
HP: 291
EXP: 564

101 Iron Golem
HP: 50
EXP: 2000
102 Flying Armor
HP: 250
EXP: 500

103 Balore
HP: 900
EXP: 1000

104 Malphas
HP: 1200
EXP: 1500

105 Dmitrii
HP: 1000
EXP: 2000

106 Dario
HP: 1500
EXP: 2500 (tak¿e w drugiej walce!)

107 Puppet Master
HP: 1800
EXP: 3000

108 Rahab
HP: 1200
EXP: 4000

109 Gergoth
HP: 3800 (wpada w furiê, gdy stracimy mu wiêcej ni¿ 1900)
EXP: 4290

110 Zephyr
HP: 1234
EXP: 5678


111 Bat Company
HP: 1500
EXP: 5730

112 Paranoia
HP: 1700 (pierwsza tura - 850)
EXP: 8000 (pierwsza tura - 0)

113 Aguni
HP: 4000
EXP: 10000

114 Death
HP: 4458 (druga faza zaczyna siê przy - 2222)
EXP: 14444

115 Abaddon
HP: 4000
EXP: 12000

116 Menace
HP: 9000 (ka¿da faza po 3000, g³ówki - 220)
EXP: 0 (g³ówki - 0)

Demoniczny Soma (Julius Mode)
HP: Tymczasowy brak danych
EXP: - - -


Legenda

Kolory dusz:


Bullet Souls (Dusze Pociskowe)



Guardian Souls (Dusze Obronne)



Enchant Souls (Czarodziejskie Dusze)



Ability Souls (Dusze Umiejêtno¶ci)


Unikalno¶æ dusz:


pokonanie danego potwora jest jednoznaczne z uzyskaniem jego duszy (dotyczy to tak¿e trzech stworzeñ spotkanych w prologu gry pomimo innych danych w bestiariuszu)



dusza danego stwora nie jest zbyt trudna do zdobycia



zdobycie tak oznaczonej duszy mo¿e zaj±æ ju¿ wiêcej czasu



tak oznaczona dusza wzbogaci nasz± kolekcjê jedynie dziêki d³ugim ³owom (i sporej dozie szczê¶cia)


Oznaczenia dodatkowe:


w taki sposób oznaczeni s± bossowie, najsilniejsi przeciwnicy broni±cy wa¿nych miejsc w zamku


  Kolejno¶æ w jakiej u³o¿one s± potwory pochodzi z bazy danych owych istot umiejscowionej w grze. Demoniczny Soma nie posiada numeru bowiem nie jest tam uwzglêdniony. Z niewiadomych powodów w tej czê¶ci serii twórcy zrezygnowali z podawania w bestiariuszu danych na temat HP i EXP dlatego informacje te zosta³y policzone przeze mnie (w trybie Hard, nie jestem pewien, czy to co¶ zmienia w tej materii). Zwiêksza to ryzyko wyst±pienia b³êdu, wiêc w razie znalezienia takiego proszê mnie poinformowaæ. Obliczenia prowadzi³em na amerykañskiej wersji gry i w spisie stara³em siê zawrzeæ tak¿e drobne ciekawostki, które w ich trakcie wpad³y mi w oko (jak np. ilo¶æ HP czaszki gonionej przez Yoricka).

Copyright © 2005 - 2013 by CastleKeeper's Chronicles. All rights reserved.
A part of The Inner World of Final Fantasy.
Castlevania is the property of Konami.

Content by Nox_A15. Design by SenTineL.